viernes, 9 de marzo de 2012

VIDEOTUTORIAL: el qüestionari

-Com titularé el meu videotutorial?
El tir lliure perfecte

-Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
Crec que no

-Què ensenyaré a fer?
Com llençar un tir lliure 

-Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
A la primera part el llençament a cistella i, desprès la colocació de les mans, les cames etc...

-Quan ho enregistraré?
Aquest cap de setmana 

-És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
Si serà a l'exterior i, espero que no hagi molt de soroll. Serà a alguna plaça. 

-Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Editar el video. 

-Quina càmera utilitzaré?
Una càmera que graba i fa fotos (canon) 

-Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Si en aquest cas del meu company Joaquim. 

-Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
No crec. 

-Què posaré als crèdits?
L'editor, el càmera, qui surt, etc... 

-És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Si.

No hay comentarios:

Publicar un comentario